Jump to content

- - - - -

Libido i depresija

• Please log in to reply
220 replies to this topic

#1 mr.Frusciante

mr.Frusciante

Još malo pa MASTER

• Members
  • PipPipPipPip
  • 101 posts

Posted 03 July 2017 - 07:40

Pozdrav svima ja sam 22godisnji student iz Beograda i pre otprilike 2 godine mi je dijagnostikovana depresija.Moj slucaj je malo specifican jer sam indirektno saznao da bolujem od ove bolesti,kasnije se ispostavilo da je rec o teskom obliku.Za ove za ove 2-3godine sam prosao svakojaka stanja ali medjutim nazalost nisam imao nekakvog znacajnijeg napretka te sam resio da potrazim iskustva drugih ljudi a tako sam uostalom dosao do vas i ovog foruma.

Koliko dugo bolujem od depresije,kada je ona pocela verujte mi ni sam ne znam,ni strucna pomoc mi nije puno pomogla jer je svaka dosadasnja dijagnoza (doduse do sada su bile blage) bila neuspesna.Cak i oko samog uzroka ne postoji usaglasenost kako u meni samom tako i kod mog terapeuta.Tokom celog ovog perioda imao sam razne simptome ili nuspojave ove bolesti.Od nesanice,neizmerne kolicine tuge,gubitka koncentracije,gubitka energije,smanjenja/povecanja apetita,preteranog razsmiljanja,pojave agresije a cak je islo i dotle da sam imao doduse kratkotrajinih problema sa radom srca.Za kraj ono sto me je najvise pogodilo a to jeste gubitak libida.

Ja svoj problem sa depresijom delim u 2 faze.