Jump to content


Pomoc u vezi AD.


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 Dobitak

Dobitak

    Baby

  • Beginners
  • Pip
  • 12 posts

Posted 06 December 2018 - 15:28

Naime pijem Citram(escitalopram)vec mjesec.Da li je neko imao iskustva sa pojacanim faskulacijama misica koji istini za volju ne bole ali su ucestali narocito otkako mi je na 1 kontroli psihic pojacao dozu na 15 mg(znaci jedna i pol tableta).U pocetku sam imao masu panicnih napada koje mi je sada primirio ali mi se javlja ovaj tremor,skrgutanje zubima i skontam da drzim vilicu stisnutu,faskulacije misica u mirovanju,u momentima mi stopala budu kao led a dlanovi oznojeni.?Bio sam utuvio da imam MS ali MR je pokazao da nisam u pravu.Sad me strah ALSa :).Pa me interesuje je li moguce da mi ovaj lijek ne lezi uz to pijem i lijek za pritisak.
Da naglasim motorika je super normalno hodam,stojim na prstima,petama.Ove gore navedene pojave nisam imao prije uzimanja AD koliko mogu da se sjetim.E sad me zanima posto sam do prije mjesec,dva bio strogi protivnik tableta da li je moguce da na mene ima pojacan ucinak nuspojava?

#2 caecus

caecus

    Napredni član

  • Members
  • PipPipPip
  • 52 posts

Posted 06 December 2018 - 16:11

svaki psihijatar koji je zbilja šrink će ti reći da nema šanse da imaš nuspojave.ja mislim da si jednostavno anxiozan.došo si do faze gdje isplovljavaju fizičke manifestacije ko te fascikulacije zbog tjeskobe, napetosti.jedine nuspojave možeš imat par dana nakon prestanka terapije lijekova.većinom nakon benzosa su to drhtavica, posebice ruku i zapovi-malo te tu i tamo speče ko u mozgu.

#3 Dobitak

Dobitak

    Baby

  • Beginners
  • Pip
  • 12 posts

Posted 06 December 2018 - 16:26

Moguce.Ali kvaka je da mi navedeni simptomi i pored uzimanja AD u momentu povecaju osjecaj straha tipa hladnoca i onda poslije toga kao da mi neko gurne zeravicu u stomak i pocne znojenje.Kontam da mi promjeni lijek misa mu?Da se razumijemo prije uzimanja ADa kada bi mi se desilo strujanje ili zima imao bih panicni gdje bi pritisak skocio.Sada u momentima kada mi to sve naleti bude strah ali ne u takvom obliku da mi skace tlak koji je sada u normali 130,120/80,75.

#4 Aruena

Aruena

    CAR

  • Senior Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,337 posts

Posted 06 December 2018 - 19:09

Ne znam šta su faskulacije mišića, ali ja sam od Seroxata imala ukočenu facu, mišiće na licu i nekako ukočene pokrete.
Prestalo kada sam prekinula da ga uzimam.
Nisam imala od Cipralexa ništa na tu temu, ali je moguće, pitaj doktora odmah da ne bi pravio sebi hipohondrične strahove ili prekidao terapiju...

#5 Dobitak

Dobitak

    Baby

  • Beginners
  • Pip
  • 12 posts

Posted 06 December 2018 - 20:14

Faskulacije misica-mali nekontrolisani trzaji misica u stanju mirovanja.Isto kao da nesto ispod koze gmize pa sam utripovao da imam ASL ali mi se ne poklapa jer imam snage u misicima sto kod ASL nije slucaj.Mogu ti reci da imam te hipohondricne strahove kako su se te faskulacije pojacale odkako mi je terapija povecana,Ako se nastavi uradim kako preporucujes.

#6 archaic_tiger

archaic_tiger

    razmažena

  • Senior Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4,070 posts

Posted 06 December 2018 - 21:04

View Postcaecus, on 06 December 2018 - 16:11 , said:

svaki psihijatar koji je zbilja šrink će ti reći da nema šanse da imaš nuspojave.ja mislim da si jednostavno anxiozan.jedine nuspojave možeš imat par dana nakon prestanka terapije lijekova.većinom nakon benzosa su to drhtavica, posebice ruku i zapovi-malo te tu i tamo speče ko u mozgu.

Kako to misliš,Caecus (hoću reći,da li govoriš o nuspojavama generalno govoreći,ili samo o ovom konkretnom simptomu koji Dobitak ovde opisuje)?

#7 Hyperdrive

Hyperdrive

    All I want for Christmas is food.

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5,405 posts

Posted 08 December 2018 - 23:13

Gde nađe ALS, čoveče? :blink:

#8 Dobitak

Dobitak

    Baby

  • Beginners
  • Pip
  • 12 posts

Posted 09 December 2018 - 07:50

View PostHyperdrive, on 08 December 2018 - 23:13 , said:

Gde nađe ALS, čoveče? :blink:
Ma internet doktor je najgori,Kako imam te faskulacije(poigravanje misica kao da nesto hoda ispod koze)i hipohondriju surfajuci dodjem do ASL i odmah prorad jos veca naksioznost i strah :).Nisu dzaba ljudi rekli mani se google doktora.
Cinjenica je da odkako sam poceo piti terapiju za pritisak prije dva mjeseca u nuspojava pise da su misicni grcevi cesti.E sad kontam da mi nije od tog lijeka da mi ne odgovara.A uz to pijem AD Citra(escilatopram) mjesec i 5 dana  gdje pise da moze pojacati anksioznost kod onih koji je vec imaju samim tim i tjelesne simptome.Pa kad mi krenu faskulacije uz AD koji taj osjecaj pojaca ja se sav isprepadam na najgore bolesti :(.Uradio MR glave i vratne kicme i sem par diskusa sve je u granicama normale(kako rece radiolog).Sad sam se narucio u utorak kod neurologa da i on procita nalaz MR i da mu objasnim za tegobe pa cemo vidjeti sta ce on reci,

#9 ruzza

ruzza

    CAR

  • Honorable Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 7,492 posts

Posted 09 December 2018 - 08:06

retko objavljuju ali ponekad iazdje enki rad, o tome sta sve rade AD u telu:

Evo ovde imas o tome kako Citalopram moze da (retko) izazove distoniju itd.
Naravno da moze, a koliko retko, to neznamo... ali sustinski moze da izazove ozbiljne neuroloske poremecaje.


https://www.ncbi.nlm...pubmed/25363102

#10 Dobitak

Dobitak

    Baby

  • Beginners
  • Pip
  • 12 posts

Posted 09 December 2018 - 12:11

View Postruzza, on 09 December 2018 - 08:06 , said:

retko objavljuju ali ponekad iazdje enki rad, o tome sta sve rade AD u telu:

Evo ovde imas o tome kako Citalopram moze da (retko) izazove distoniju itd.
Naravno da moze, a koliko retko, to neznamo... ali sustinski moze da izazove ozbiljne neuroloske poremecaje.


https://www.ncbi.nlm...pubmed/25363102
Procitao sam ruzzoo i svakako da cu popricati sa svojim srikom u vezi toga.Rekao mi je ako sad sa povecanom dozom od 15 mg ne osjetim znacajno poboljsanje promjenice mi lijek AD.

#11 caecus

caecus

    Napredni član

  • Members
  • PipPipPip
  • 52 posts

Posted 09 December 2018 - 18:02

mislio sam na ove simptome koje opisuje Dobitak.to su benigne fascikulacije.BFS...veoma standardna pojava uz anxioznost.ne zna se od čega se dobiva točno, no za pretpostavit je usred dugotrajne tjeskobe i stresa.u druge razloge ne bih ulazio jer onda bi završili na autoimunim bolestima, a to za hipohondare nije dobro nikako.ako je magnet mozga, emng i SE(sedimentacija eritrocita) u granicama normale, imaš BFS.vibriranje i mravinjanje.iskreno sumnjam da je to nuspojava terapije.a možda i je, ali činjenica je da fascikulacije imaju brdo anxioznih ljudi i onda postanu hipohondari dok počnu googlat i samodijagnosticiraju MS, ALS, lyme itd...


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users