Jump to content


Ovisnost, Normabel, 30Mg dnevno


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
12 replies to this topic

#1 Zelenko22

Zelenko22

    Baby

  • Beginners
  • Pip
  • 7 posts

Posted 23 November 2015 - 19:51

Kako da se rješim ovog vraga? Sam ne mogu.
Bolnica nužna ili uz neku drugu terapiju? Help!

#2 desing

desing

    Još malo pa MASTER

  • Senior Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 853 posts

Posted 24 November 2015 - 04:41

Postupnim smanjivanjem prije svega. Normabel se dugo zadržava u organizmu što je prednost kod skidanja. Ne mora nužno biti bolnica, može se riješiti i ambulantno u suradnji sa psihijatrom.

#3 Zelenko22

Zelenko22

    Baby

  • Beginners
  • Pip
  • 7 posts

Posted 24 November 2015 - 23:19

Predugo se treba po malo skidat. Po tablici koju sam našao 9 mjeseci.
Dal ima neki  substiut?

#4 desing

desing

    Još malo pa MASTER

  • Senior Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 853 posts

Posted 25 November 2015 - 15:57

Mislim da nema ali popričaj sa stručnjakom. Nemoj da te obeshrabruju tablice, to sa trajanjem je individualna stvar. Tebi možda treba kraće. U svakom slučaju može ti biti samo lakše u slučaju da traje duže jer će ići polako, tako da nećeš osjetiti simptome odvikavanja.

#5 MRtavHLadan

MRtavHLadan

    CAR

  • Senior Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 744 posts

Posted 01 December 2015 - 14:08

Nikakva substitucija nije rjesenje, samo postepeno skidanje. Usvojen je neki konsenzus oko toga, na osnovu istrazivanja ovisnosti o benzodijazepinima, a to je skidanje 5-10 posto svake 2-4 sedmice. Traje dugo, ali je sigurno i neces osjetiti posljedice koje mogu biti poprilicno neugodne. Uglavnom, najveci naucni autroitet u podrucju odvikavanja od benzosa je Heather Ashton koja je nakon mnogo godina rada sa pacijentima koji imaju ovaj problem napravila i prirucnik za skidanje sa benzosa. Moguce da je to ta tablica koju si nasao, a ako nije, evo link.

http://www.benzo.org.uk/manual/

#6 Go-Ahead

Go-Ahead

    Još malo pa MASTER

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 140 posts

Posted 01 December 2015 - 17:40

Moras to buraz istrpit,30mg nije mal oal`znao sam i gore dosta slucajeve...lako se i nekako spustit al`zadnju tabletu il` polovinu nje po meni je najteze izbaciti.Ako dodjes do finisha zadnje tablete uzmi si malo kapi valerijane na biljnoj su bazi da prodje `bezbolnije`ajd sretno!

#7 svetionik85

svetionik85

    MEGA-MASTER

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 454 posts

Posted 24 December 2015 - 14:02

Meni je od tog medikamenta bila mučnina pa sam odmah prestao da ga uzimam.
Međutim, zavisim od Rivotrila, ali mi ne pada na pamet da se "skidam", on je sastavni deo moje ishrane, kao i AD.

#8 mailer-daemon

mailer-daemon

  • Senior Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3,485 posts

Posted 25 December 2015 - 10:01

Skidao se sa skoro svih benzodijazapina, Xsanax SR mi bio najgori, trebao sam ostati u bolnici ali nisam želio pa sam dobio ultimatum da doma u mjesec dana to dovedem u red, bilo je 20mg dnevno a trebao sam smanjiti na 1,5mg u tih 30 dana. Ok to je ipak bilo prenaglo ali mi se nije dalo ostajati na psihijatriji. Opalio me epileptički grand mal, jebat ga, ali uspio sam. Poslije sam se skidao s Rivotrila, bilo je čupavo ali uspjelo - i tu bi htio ispraviti jedan post gore, nije substitucija toliko loše rješenje ali pod uvjetom da se pak ne navučeš na drugi benzos. Meni je Dijazepam pomogao u skidanju s Rivotrila a nikada poslije nisam uzeo Dijazepam. Sada pijem minimalne doze Xanaxa, nedavno je bilo opet malo uvjetovano smanjenje doze ali sam uspio i čisto ok šljakam. Mislim da je desing napisao najsuvisliji post ipak je sve to individualno, ipak zavisi i o tjelesnoj masi, psihi, godinama tako da ne zavirivati u tablice nego slušati svoje tijelo. Ok, treba poslušati stručnjaka ako ne ide po njegovom, onda opet s njim razgovarati da korigira terapiju. No po mom iskustvu bolje i polaganije nego neželjene popratne pojave. Čuj, nisi se ni navukao preko noći pa nemoj očekivati ni da ćeš ponovo postati čist preko noći. Samo pametno, polako i bude sve u redu. Drži se i ako ti se da, javi ponekad kako ide ....

#9 zeus20

zeus20

    CAR

  • Senior Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,057 posts

Posted 16 February 2016 - 11:19

Ja sam se sa 4 mg Rivotrila skinuo za 1 dan.
Nisam imao nikakvih problema osim "brain zaps-a" prvih tjedan dana nakon prekida

#10 kolač

kolač

    CARICA

  • Senior Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,092 posts

Posted 16 February 2016 - 11:28

Šta znači to "brain zaps"?

#11 zeus20

zeus20

    CAR

  • Senior Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,057 posts

Posted 16 February 2016 - 12:01

View Postkolač, on 16 February 2016 - 11:28 , said:

Šta znači to "brain zaps"?


"Brain zaps are commonly reported electrical shock sensations that are often experienced during discontinuation of antidepressant medications. Other common names for brain zaps include: brain shivers, electrical shocks, and brain shocks. People often describe them as feeling electrical current uncontrollably zapping their brains, which can be extremely frightening and uncomfortable. A person experiencing these zaps may get dizzy, feel minor pain, and high levels of discomfort."  
( http://mentalhealthd...ock-sensations/ )

Čini mi se npr. kad hodam kao da mi mozak treba sekundu do dvije da registrira pokret i osjetim laganu nesvjesticu, kao da je mozak malo usporen. To zna trajati 5-10 dana nakon naglog prekida AD-a ili benzosa.

#12 kolač

kolač

    CARICA

  • Senior Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,092 posts

Posted 16 February 2016 - 12:36

Hvala na objašnjenju :) Hoću da se skinem sa rivotrila,ali postepeno,zato pitam.

#13 zeus20

zeus20

    CAR

  • Senior Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,057 posts

Posted 16 February 2016 - 13:17

View Postkolač, on 16 February 2016 - 12:36 , said:

Hvala na objašnjenju :) Hoću da se skinem sa rivotrila,ali postepeno,zato pitam.

nema na čemu. :)
samo nemoj prekidat odjednom nego pomalo i velika je šansa da izbjegneš nuspojave