Jump to content


- - - - -

Depresija

depresija

  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 Anonymous228

Anonymous228

    Baby

  • Members
  • Pip
  • 19 posts

Posted 09 November 2017 - 19:27

Pozdrav
Proslo je dugo vremena od kad sam bio na forumu depresija anksioznost i suicidalne misli me muce sad vec godinu i pol.
Hodam do psihijatrice jednom u mjesecu i koliko god ja pricao sa njoim o ovom sranju nikako mi nije bolje ljekove ne pijem jer sam imao puno nuspojava a i nisam im bas ni vjerovao previse zbog stvari koje su se desile u familiji.Nemam volje za nis svaki dan sjedim na racunalu ili lezim u krevetu pokusao sam kao nesto poceti uciti svirati gitaru ali nista od toga.Starci me nista ne razumiju konstanto me napadaju oko posla dali trazim ovo ono ali nista muci me anksioznost te kad sam medu ljudima lovi me panika to osobito desavalo kad sam radio preko ljeta lani  i predlani te mi sad ovo ponovo ne treba a ja sam po struci elektricar pa si  mislite kakav bi bio na poslu, ovdje isto ulogu igra i nisko samopuzdanje te to sto nemam prakse jer sam ove godine sam zavrsio srednju skolu.Izgubio sam povjerenje u ljude te mi desava da ne vjerujem nikome bas previse, sa prijateljim nisam vise u kontraktu ne pricam s nikim i tako.Bojim se da spadam u LGBT drsutvo neznam sto sam sto bi htio biti  i tako i mrzim se radi toga roditelji  ostala familjia i ljudi iz moga mjesta  se prkose tim ljudima imam suicidalne misli i umjesto da nesto napravim sam sebi ja ih pokusvama nekako ignorirati te mi postanje jos gore jer me doslovno muce nedaju mi mira evo sad sam vec 4 puta pokusao se ubiti ali nije bilo nista od toga.
Ljudi oprositite na gramitckim pogreskama imam americku tipkovncu

#2 joed

joed

    Još malo pa MASTER

  • Senior Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 851 posts

Posted 09 November 2017 - 19:47

Ako ti je psihijatrica dala ljekove onda ih pij jer su ti očito potrebni.Nuspojave će nestati s vremenom.Nisi dobro i trebaju ti lijekovi.Druga stvar,budeš li pio lijekove roditelji će uvidjeti da nisi dobro,i skinuće ti se s grbače što se traženja posla tiče.Treba ti neko vrijeme da se središ i oporaviš.Sad nisi u stanju raditi,tako da lijekovi i redovito lječenje su ti jedina opcija.

#3 Anonymous228

Anonymous228

    Baby

  • Members
  • Pip
  • 19 posts

Posted 09 November 2017 - 20:01

Dobio sam bio 20kg samo u mjesec dana dok sam ih pio a da ne kazem kakvih sam problema s hormonima imao samo radi tih tableta.Starci nece nista uvidjet jer po njima posao rjesava sve probleme sto se jos tice tableta ja ih necu piti vidio sam sta se desilo nekome iz moje familije i nema sanse.

#4 serafim

serafim

    CAR

  • Senior Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 969 posts

Posted 09 November 2017 - 20:04

Šta se desilo tom iz tvoje familije? Nisam ni ja preterano za lekove, ali nekad mora

#5 GraničniHisterDistimić

GraničniHisterDistimić

    MEGA-MASTER

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 405 posts

Posted 09 November 2017 - 21:46

probaj terapiju kratkotrajno

nešto brzinski da uđeš izađeš i gotovo

na 3 mjeseca recimo u pola doze

ne znam šta si dobio ali ja tako radim , malo sam i neozbiljan , kupila mi mama merilicu za lekove , kutijicu za nedelju dana samo treba da ih popunim i da rokam ...izašao bih iz terapije za mesec dana a ovako razvlačim .....


posle kulijana ...ima toliko stvari zbog kojih

#6 archaic_tiger

archaic_tiger

    Medo plišani

  • Senior Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,370 posts

Posted 09 November 2017 - 21:58

View PostAnonymous228, on 09 November 2017 - 20:01 , said:

Dobio sam bio 20kg samo u mjesec dana dok sam ih pio a da ne kazem kakvih sam problema s hormonima imao samo radi tih tableta...

QQ,šta su oni to tebi davali da piješ,crni Anonymous228 :unsure: Većina nas koji smo ovde pijemo određene lekove,pa opet većinom nismo imali baš tolikih problema zbog njih...

#7 Foggy

Foggy

    Naravno, ovde se hrane sve kamiondžije!

  • Global moderator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,143 posts

Posted 09 November 2017 - 23:54

Koja je dijagnoza i koji su lekovi?

Nije sramota biti LGBT. Evo, ja sam LGBT.

#8 Anonymous228

Anonymous228

    Baby

  • Members
  • Pip
  • 19 posts

Posted 10 November 2017 - 14:20

View Postarchaic_tiger, on 09 November 2017 - 21:58 , said:

QQ,šta su oni to tebi davali da piješ,crni Anonymous228 :unsure: Većina nas koji smo ovde pijemo određene lekove,pa opet većinom nismo imali baš tolikih problema zbog njih...
Ljekovi su mi prestali djelovati svakih tjedan dana pa mi ih je psihjatrica stalno mjenjala u mjesec dana mi je 4 vrste ljekova promjenila.

#9 ĐeneĐene

ĐeneĐene

    think less feel more

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6,554 posts

Posted 10 November 2017 - 14:23

to je naravno nemoguće

#10 joed

joed

    Još malo pa MASTER

  • Senior Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 851 posts

Posted 10 November 2017 - 14:25

Ma,mulja on,ja mu ništa ne vjerujem više.

#11 Macak

Macak

    Više munjen nego munjevit

  • Honorable Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4,669 posts

Posted 10 November 2017 - 14:38

View PostAnonymous228, on 10 November 2017 - 14:20 , said:


Ljekovi su mi prestali djelovati svakih tjedan dana pa mi ih je psihjatrica stalno mjenjala u mjesec dana mi je 4 vrste ljekova promjenila.
U povijesti mog lijecenja pa i ovog foruma, ovo ne vidjeh.

To ni veterinar ne bi dozvolio.

#12 hajvan

hajvan

    MEGA-MASTER

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 306 posts

Posted 10 November 2017 - 17:09

View PostAnonymous228, on 09 November 2017 - 19:27 , said:

Pozdrav
Proslo je dugo vremena od kad sam bio na forumu depresija anksioznost i suicidalne misli me muce sad vec godinu i pol.
Hodam do psihijatrice jednom u mjesecu i koliko god ja pricao sa njoim o ovom sranju nikako mi nije bolje ljekove ne pijem jer sam imao puno nuspojava a i nisam im bas ni vjerovao previse zbog stvari koje su se desile u familiji.Nemam volje za nis svaki dan sjedim na racunalu ili lezim u krevetu pokusao sam kao nesto poceti uciti svirati gitaru ali nista od toga.Starci me nista ne razumiju konstanto me napadaju oko posla dali trazim ovo ono ali nista muci me anksioznost te kad sam medu ljudima lovi me panika to osobito desavalo kad sam radio preko ljeta lani  i predlani te mi sad ovo ponovo ne treba a ja sam po struci elektricar pa si  mislite kakav bi bio na poslu, ovdje isto ulogu igra i nisko samopuzdanje te to sto nemam prakse jer sam ove godine sam zavrsio srednju skolu.Izgubio sam povjerenje u ljude te mi desava da ne vjerujem nikome bas previse, sa prijateljim nisam vise u kontraktu ne pricam s nikim i tako.Bojim se da spadam u LGBT drsutvo neznam sto sam sto bi htio biti  i tako i mrzim se radi toga roditelji  ostala familjia i ljudi iz moga mjesta  se prkose tim ljudima imam suicidalne misli i umjesto da nesto napravim sam sebi ja ih pokusvama nekako ignorirati te mi postanje jos gore jer me doslovno muce nedaju mi mira evo sad sam vec 4 puta pokusao se ubiti ali nije bilo nista od toga.
Ljudi oprositite na gramitckim pogreskama imam americku tipkovncu
pa šta ako si LGBT? A ako ti je dr. promijenila 4 vrste lijekova u mjesecu, onda ti trebas nju promijeniti

#13 kruška

kruška

    sočna

  • Senior Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6,341 posts

Posted 10 November 2017 - 17:10

prestali djelovati svakih tjedan dana, kako će prestati djelovati kad i ne počnu djelovati za tjedan dana :D

#14 Macak

Macak

    Više munjen nego munjevit

  • Honorable Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4,669 posts

Posted 10 November 2017 - 17:32

Pa bas. Treba 4 tjedna da AD proradi.
Kao kad sam rekao psihijatrici da sam probao meditaciju i da mi je bilo glupo :D
Al je prekrenula ocima i odrzala mi predavanje :D

#15 zeus20

zeus20

    CAR

  • Senior Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,708 posts

Posted 10 November 2017 - 18:28

troller alert

#16 archaic_tiger

archaic_tiger

    Medo plišani

  • Senior Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,370 posts

Posted 10 November 2017 - 19:01

Ma,čini mi se da taj "alert" nešto prečesto "svira" na ovom Forumu u poslednjih nekoliko meseci...Malo-malo,pa "zasvira".

Ali verovali ili ne,ja iz nekog razloga ipak intuitivno verujem ovom gospodinu (da,greška,najverovatnije...Znam).

#17 zeus20

zeus20

    CAR

  • Senior Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,708 posts

Posted 10 November 2017 - 19:03

View Postarchaic_tiger, on 10 November 2017 - 19:01 , said:

Ma,čini mi se da taj "alert" nešto prečesto "svira" na ovom Forumu u poslednjih nekoliko meseci...Malo-malo,pa "zasvira".

Ali iz nekog razloga ja ipak intuitivno verujem ovom gospodinu (da,greška,najverovatnije...Znam).

slažem se.
mada mi se čini da na forumu trenutno ima i većih trollera od ovog :D

#18 hajvan

hajvan

    MEGA-MASTER

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 306 posts

Posted 10 November 2017 - 19:18

View Postarchaic_tiger, on 10 November 2017 - 19:01 , said:

Ma,čini mi se da taj "alert" nešto prečesto "svira" na ovom Forumu u poslednjih nekoliko meseci...Malo-malo,pa "zasvira".

Ali verovali ili ne,ja iz nekog razloga ipak intuitivno verujem ovom gospodinu (da,greška,najverovatnije...Znam).
uze mi rijec iz usta. ja nemam bas iskustva sa forumima, osim na ovaj svracala sam nekad na jedan drugi forum, ali zasto troll?

#19 Anonymous228

Anonymous228

    Baby

  • Members
  • Pip
  • 19 posts

Posted 14 November 2017 - 13:33

Dobro dosta sam rekao da bog da se to vama desi.

#20 Foggy

Foggy

    Naravno, ovde se hrane sve kamiondžije!

  • Global moderator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,143 posts

Posted 14 November 2017 - 19:19

Polako, nemoj tako!  Sredićemo ovo.

Ponavljam svoje pitanje odozgo: koja je dijagnoza i koji su lekovi? Možda neko ovde ima iskustva.



Also tagged with depresija

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users