Jump to content


* * * * * 2 votes

Nesanica

nesanica spavanje

  • Please log in to reply
1065 replies to this topic

#1061 Mad for red

Mad for red

    Napredni član

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 268 posts

Posted 14 October 2018 - 15:43

View PostAruena, on 14 October 2018 - 13:58 , said:

Ne od Zolofta, ali od drugih SSRI jeste, probudim se u sred noći i nema šanse da zaspim.
Jel se resilo kada si prestala uzimati lek? Kako si funkcionisala tada?

#1062 Aruena

Aruena

    CAR

  • Senior Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,262 posts

Posted 14 October 2018 - 16:34

View PostMad for red, on 14 October 2018 - 15:43 , said:

Jel se resilo kada si prestala uzimati lek? Kako si funkcionisala tada?

Jeste, ali sam morala da prestanem.
Cipralex mi je to pravio, buđenje oko 4-5 ujutru.
I Seroxat isto.

Zoloft nije pravio problem sa snom, ali mi nije ni delovao (iako sam ga pila preko 2 meseca), što prepisujem maloj dozi od 50 mg, .

#1063 Mad for red

Mad for red

    Napredni član

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 268 posts

Posted 14 October 2018 - 18:33

Meni je ove pocelo oko 5-6 dana nakon sto sam poceo da uzimam Zoloft i Bipodis, pa sam na svoju ruku pre pa dana oba ostavio, ali problem se nastavio, i jako mi smeta jer moram da radim. Ukoliko je od Zolofta, trebalo bi uskoro da prestane nakon sto mi izadje iz organizma, valjda izlazi ranije od Bipodisa.

#1064 Hyperdrive

Hyperdrive

    Bouncing off the ceiling

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4,779 posts

Posted 14 October 2018 - 23:52

Od Bipodisa zavisi koliko si ga dugo uzimao - treba dvostuko toliko da ne osetiš više nijedan efekat.

#1065 Mad for red

Mad for red

    Napredni član

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 268 posts

Posted 15 October 2018 - 03:40

Uzas, ali uzas ako je tako. Uzimao sam mozda ni 10 dana, a evo opet sam vec sat vremena budan :( kako na posao opet ovakav vise ne znam ni sam :/ ako si u pravu za 10ak dana bi trebalo prestati, ali treba to izdrzati. Da ne radim pa i nekako, ovako bice jebeno.

#1066 frozensun

frozensun

    Još malo pa MASTER

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 171 posts

Posted 15 October 2018 - 09:06

View PostAruena, on 14 October 2018 - 16:34 , said:

Jeste, ali sam morala da prestanem.
Cipralex mi je to pravio, buđenje oko 4-5 ujutru.
I Seroxat isto.

Zoloft nije pravio problem sa snom, ali mi nije ni delovao (iako sam ga pila preko 2 meseca), što prepisujem maloj dozi od 50 mg, .
E draga Aruena ja sam tako 2 godine pio escitalopram i budio se tačno u pola 3 ujutru.Psihijatri nisu znali šta je,kaži simptom depresije,i ja sam spavao 4 h maksimalno sve dok jednog dana sve nisam otjerao u vražju mater skinuo se kroz par dana a tog lijeka i više se nikad nisam probudio u to doba.
A ta nus pojava nigde ne piše u uputama lijeka.I više im ne vjerujem ništa,niti nažalost idem iako imam gadne dijagnoze.



Also tagged with nesanica, spavanje

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users