Jump to content

Amizol + Xanax - da li su ovo moguce nuspojave?

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
5 replies to this topic

#1 Popokatepetl

Popokatepetl

Baby

• Newcomers
  • Pip
  • 6 posts

Posted 27 January 2008 - 17:16

Od polovine septembra pijem kombinaciju 0,25mg xanax-a ujutru i 10mg Amizola (antidepresiv) ujutru i uvece. Vrtoglavice zbog kojih sam to pocela da pijem su nestale bukvalno odmah. Prve dve nedelje po uzimaju sam imala standardne probleme (najvise sa spavanjem, spavalo mi se stalno), posle toga sam osetila blago olaksanje a od polovine decembra mi se raspolozenje bas mnogo popravilo, do te mere da nisam mogla da verujem da mi zivot moze biti tako jednostavan i postalo mi je jasno da sam ja ta koja je sebe svojim losim raspolozenjem uvlacila u probleme.

To je sve islo dobro i ja sam bila zahvalna Bogu sto mi je makar na kratko omogucio da neke stvari vidim cisto i jasno. Pre desetak dana nastaju problemi. Ja sam student i u kriticnoj situaciji sam sto se ispita tice (ako ne polozim to sto treba, ulazim u dugove od par hiljada eura i gubim jos par znacajnih stvari, ne bih o detaljima, ali u svakom slucaju - gubim nesto sto mi je izuzetno vazno i za sta se ceo zivot borim). Elem, procitam dve recenice i nisam u stanju da povezem te dve recenice koje sam procitala. Za mene je to jeziv osecaj jer uvek ucim 'osmisljavanjem' a nikada napamet i ako mi se taj osecaj ne povrati, ja se osecam nesposobno, kao invalid, kao da mi je odstranjeno 90% mozga, eto tako se osecam. Osecam i blagu euforiju (to mi je jeziv osecaj takodje) i nerealni optimizam.