Jump to content
Depresija Forum

Ovca

Members
  • Content Count

    1,382
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Ovca

  • Rank
    CAR
  1. iskreno se nadam da je ova druga dijagnoza to?na a ne prva :kiss:
  2. uf...jebem ti bolesti....držim fige mushu da nije to nego nešto manje zahebano a šta i ta doktorica ?eka da se javi.....grrrrrrrr a da ju on nazove ?
  3. draga mushu nama laicima sve na latinskom strašno zvu?i i zato se nadam da ne?e biti ništa opasno
  4. a valjda smo pretjerali ispri?ajmo se ženi evo ja se ispri?avam.....bila sam jednom drska......iskreno ni sad ju ne kužim....al sam shvatila da ja ni ne trebam da razumijem ako mi ne paše....od sada šutim mama1 sorry
  5. odeš u apoteku...kupiš andol i C vitamin...i piješ puno teku?ine
  6. Ivana meni nisi ni smetala ne slažem se u svemu s tobom....ali bože moj pa i neslaganje je za ljude samo ti a i oni koji ti se protive u stavovima trebate prestati tvrdoglavo razuvjeravati jedni druge dobro došla natrag
  7. imam ja totalno pozitivan pogled na život: što ste me koji k**** pravili kad ste me samo shebali :zz_banghead: šta je to uop?e pozitivan pogled na život...jel to ono: vidi kako je lijep dan...vidi živ sam još uvijek i pti?ice cvrku?u ma ccrku?em i ja :ranting:
  8. Ovca

    DIJETA

    http://www.vjesnik.hr/pdf/2007%5C02%5C08%5C36A36.PDF dijeta dobrog raspoloženja Dijeta dobrog raspoloženja Ugljikohidrati poti?u proizvodnju serotonina i smanjuju glad, pa ih se ne treba odricati Bliži se Valentinovo kada ?e mnoge žene htjeli iznenaditi partnere vitkijom figurom. Kako se ipak ne bi previše izgladnjivale i do?ekale taj dan u lošem raspoloženju, možda nije loša ideja po?eti s dijetom dobrog raspoloženja. Autorice knjige »The Good Mood Diet« dr. Judith Wurtman i dr. Nina Frusztajer Marquis tvrde da je ta dijeta dobra za sve one koji vole ?esto nešto grickati, jer je u njoj dopušteno jesti nekoliko me?uobroka. Njihovo se stajalište bazira na tome da ugljikohidrati nisu zabranjeni, nego ?ak i dobrodošli u skidanju kilograma. Doktorica Wurtman, direktorica programa za žensko zdravlje pri Massachusettskom institutu za tehnologiju (MTI), misli da je za sve kriv serotonin, koji ne samo da utje?e na raspoloženje pri emotivnom stresu, nego i odašilje signal da smo siti u mozak. Oni koji imaju manjak serotonina bit ?e više skloniji prejedanju. U knjizi se objašnjava kako se serotonin može kontrolirati jedenjem ugljikohidrata. To ?e pomo?i umanjiti stalnu glad i pove?ati raspoloženje. Ugljikohidratni me?uobroci, koji se uzimaju prije glavnih obroka, mogu poja?ati proizvodnju serotonina, što ?e smanjiti apetit. Mnogima nije jasno kako jedu?i tako mogu smršavjeti, jer ve?ina dijeta izbjegava krumpir, rižu ili tijesto. Odgovor leži u - mozgu. Ugljikohidrati, naime, omogu?avaju aminokiselini triptofanu da dopre u mozak i pretvori se u serotonin. Malene razine toga neurotransmitera uzrokuju depresiju, kroni?ni umor i stalnu želju za takvim namirnicama. Mnogi su se uvjerili da kad u restoranu pojedu komad kruha dok ?ekaju jelo nisu više gladni kad ono do?e. Stru?njaci misle da je upravo serotonin za to zaslužan. U dijeti dobrog raspoloženja važno je jesti me?uobroke na prazan želudac, što zna?i ujutro i barem tri sata prije obroka koji sadrži proteine. Dijeta traje 12 tjedana, a koli?ina me?uobroka se mijenja. Tijekom prva dva tjedna jedu se tri me?uobroka koji sadrže ugljikohidrate i tri izbalansirana obroka. Sljede?ih šest tjedana izbaci se jedan me?uobrok, da bi se poslije ostalo na jednom. Što se jede Za doru?ak se mogu jesti jaja, dimljeni losos i jogurt s kriškom integralnog kruha i vo?kom. Za ru?ak se uglavnom jedu proteini s povr?em, dok se za ve?eru jedu kompleksniji ugljikohidrati kao što su kus kus, slanutak, riža ili tijesto. Me?uobrok mogu biti zobene pahuljice, rižin keksi?, topla ?okolada bez še?era i sli?no. Sun?ica Doluši? vjesnik-on line
  9. meni je doktorica rekla da trebaju 3-4 tjedna dok antidepresivi prodjeluju na žalost...izgleda da ne može brže....ako ti ni nakon mjesec dana ne bude bolje oti?i kod doktorice da vidiš što ?e re?i a jel možeš na bolovanje ? bar dok ti ne bude malo bolje......
  10. ajdeeeeeeeeeeee se smirite....?emu sva?anje pa svatko ima pravo na svoje mišljenje...........ivana je pronašla svoj put kako da joj bude bolje.....netko drugi ima svoj na?in....naravno da je depresija izlje?iva - ali postoje razni na?ini kako to posti?i
  11. recimo da razumijem što ivana ho?e re?i....ali ima jedna stvar koju ipak treba naglasiti: dok je netko u teškoj depresiji ne može razmišljati o tome što je ona "dobro" donijela tek kad ?ovjek ozdravi ili kad mu se bar dosta popravi stanje, može izvla?iti takve zaklju?ke eto ni ja još nisam spremna na to
  12. naravno da se vra?a...kad ti bude bolje imat ?eš i više volje kad mi je bilo loše ?ak i ležanje pokraj nekoga mi je smetalo....samo samo?a mi je odgovarala danas je stvar druga?ija....puno druga?ija....iako i sad volim samo?u povremeno - volim i druge stvari tako ?eš i ti....samo ne odustaji......terapija i sve ?e biti bolje
  13. možda je-možda nije blaga depresija...nije to važno....važno je da se ti loše osje?aš kad ideš kod doktorice ? reci joj da ti nije bolje
  14. al da napomenem...još uvijek jedem, pijem, perem se i ispunjavam bra?ne dužnosti
×
×
  • Create New...