Jump to content
Depresija Forum

blackadder

Members
  • Content Count

    5,015
  • Joined

  • Days Won

    6

blackadder last won the day on December 3

blackadder had the most liked content!

Community Reputation

3,209 Excellent

About blackadder

  • Rank
    CAR

Profile Information

  • Interests
    Ne'am.

Recent Profile Visitors

5,046 profile views
  1. Jaoj,meni su se nakon povećanja doze Eftila (sa 1 na 1,5 g) počeli javljati upravo takvi (isuviše sadržajni i živopisni) snovi tokom noći,ali što je najgore od svega-ponekad čak i kad prispem na svega 15-ak minuta u toku dana...Inače me terapija odlično "radi" što se tiče raspoloženja i svega toga (pa iz tog razloga ne bih da je menjam),ali ovaj jedan konkretni problem me načisto UBI... Ubi me,brate (u smislu nekakvog čudnog hroničnog umora koji je krenuo da mi se javlja tokom dana). Što je najveća ironija od svega,u tim mojim snovima nabijeno je TOLIKO kojekakve besmislene sadržine,da ja već nakon svega par minuta po buđenju više nisam u stanju da se prisetim šta sam ja to uopšte sanjala,pa čak ni onako površno...Eto,ni ja ne bih znala zbog čega je to tako,ali tako je.
  2. A dešava li ti se,brate (naročito ako je anksiozno-košmarni san bio u pitanju) da se katkad probudiš još umornija i iscrpljenija nego što si legla?
  3. To je neki "Miroljubac",pretpostavljam?
    1. Gerda

      Gerda

      e barem mi je ovaj bezvezni dan poceo sa smijehom.... hahah kakva muzika uz taj video "tuce"

      koliko ja vidim, nije tacan taj naslov - mali je sjedio, a taj profesor ga je onako cimao - ne znam kako reci... pa je mali ustao i odgovorio, pravo i ima

      bas je pedagog... nema sta - i treba ga kaznit, ne zna drugacije autoritet s djetetom uspostavit nego fizickim nasrtanjem:sick:

      koliko samo zla nanesu djeci takvi kreteni

       

    2. prigofan

      prigofan

      1) Ili je najvrljavija tuca ikada 

      2) ili je video zesci fake

      3) trece opcije nema 

       

      :biggrin::tatice_03:

  4. Pa ti onda jednostavno ustaneš,brate,i...Zatvoriš vrata? P.S. Ovaj moj deda to ima običaj da radi valjda jer je ordinacija mala,pa je grejanje u istoj najčešće prejako,ali šta znam...Ja samo uzmem i zatvorim vrata ako naiđem na takvo nešto,i završena priča.
  5. Sve u svemu,nema potrebe da toliko strepiš što se tiče lekova,Frozensun...Sve što se od tebe traži jeste da ih pravilno i kontrolisano uzimaš,tako da samim tim neće ni biti potrebe da strahuješ oko nekih mogućih dugoročnih posledica.
  6. Moguće je,Frozensun,to da-ukoliko si u skorije vreme obustavio/drastično smanjio pijenje Rivotrila-da je taj osećaj gušenja zapravo manifestacija anksioznosti koja se je kod tebe pojavila (odnosno,intenzivirala) nakon prestanka uzimanja ovog leka...Primera radi,ja kada pijem neki "benzos" duže vreme,pa ga onda nekoliko dana više ne pijem-tada i te kako zna da se desi da me u takvim periodima "uhvati" prilično velika anksioznost,koja neretko (kao i kod većine ljudi) zna da se ispolji kroz osećaj otežanog disanja,tj.stezanja u grudima. Prema tome-eto,to može biti jedno od mogućih objašnjenja...Sa druge strane,meni lično nije poznato da Rivotril može da ima takve posledice od kojih ti strahuješ (tj.barem ja nikada do sada nisam čula za to).
  7. Apetit mi je kao u životinje...Na avataru mala crna gujica,a apetit kao u pitona :mellow2: :(

  8. Čega se ti to tačno (tj.konkretno) bojiš,Pablo? Otkaza,ili...? (ili možda neke fizičke konfrontacije,gde bi eventualno moglo da se desi da se potučeš sa njim)
  9. Jedna stvar koju u toku dana uradimo temeljito (tj.sa fokusom,posvećenošću i ljubavlju) vredi više nego li 10 stvari koje smo odradili traljavo i na silu (ili što bi se narodski reklo-"preko one stvari").

  10. Prepisuju se,ali u izrazito malim dozama (nekada i desetostruko manjim nego što je to slučaj kod psihoza). Na kraju krajeva,bar 50% nas ovde koji svakodnevno gutamo stabilizatore raspoloženja nismo epileptičari,pa ih svejedno gutamo da bismo svoje nekontrolisane emocije u koliko-tolikoj meri "doveli u red" (a nije baš ni da su ti lekovi skroz-naskroz bezopasna stvar).
  11. Možda i postoji neko takav na ovom Forumu (što ne bih znala trenutno da ti kažem),međutim-mislim da je to nešto čime bi u ovom trenutku trebalo daleko manje da se opterećuješ,dok bi prioritetno ipak trebalo da ti bude to da terapiju koju piješ "ukombinuješ" tako da ima što bolje dejstvo na tvoj nervni sistem,te da kada-daj bože-bude došlo do te tačke da konačno pod uticajem iste osetiš značajan boljitak u svom funkcionisanju,da sve to u što većoj mogućoj meri iskoristiš u smislu da svaki svoj dan pod tom terapijom učiniš što efikasnijim i produktivnijim (a zašto da ne-samim tim u neku ruku i lepšim) Prema tome-to je onaj pravi put kojim se ide ka istinskom izlečenju,dok je sama dužina perioda uzimanja antidepresiva u samoj suštini totalno irelevantna.
×
×
  • Create New...