Jump to content
Depresija forum

Faultier

Members
  • Content Count

    99
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

26 Neutral

About Faultier

  • Rank
    Napredni član

Recent Profile Visitors

512 profile views
  1. Opisaću jedno svoje užasno iskustvo pre par godina. Iznajmio stan na moru. Sam u celom stanu. Inače ne živim sam, ali to je bio slučaj da budem sam u tuđem stanu. Stalni strah da je ostalo nešto uključeno (šporet, odvrtnuta česma)...Verovatno jer se radilo o tuđem meni nepoznatom stanu pa sam utripovao da je možda nešto negde neispravno i da će se desiti neka strašna katastrofa... Proveravao bih po sto puta sve.. vraćao se sa plaže.. zamišljao užase koji se dešavaju. Ako sam i dotad imao nekih sumnji tada mi je postalo kristalno jasno da imam ovaj poremećaj, i kako on može da ima milijardu varijatni... ne plašim se nečistoće... čak ni otkad je ova Korona krenula.. ali ovo - požari, poplave... to mi je katastrofično... Kažu da se to tretira KBT ... ali niti mogu to da platim... lekovi mi nisu pomagali u tome nešto... jedan pa drugi pa treći antidepresiv... sve kako je bilo prepisano.. doze... ništa...
  2. Kasno sam video ovaj post. Ja nisam siguran kako je Zoloft delovao na mene kad sam ga poslednji put pio u smislu da treba uzeti mnogo okolnosti u obzir (druga terapija koja se istovremeno uzima, životne okolnosti, stres...) Kad sam ga davno davno pio .. bio je ok.... Prošle godine mi je povećao anksioznost do besvesti, prisilne misli kojih dugo nisam imao su se pojavile ponovo... depersonalizacija i derealizacija... e sad... jako čudno za mene.. nakon totalnog gubitka libida... posle možda dva meseca se to stabilizovalo (kod Venlaflaksina se nikad nije vraćao, kod Prozaka se nešto malo smanjio).. ali s obzirom na moje loše stanje glede anksioznosti uključen i Remeron koji je prouzrokovao ono nepodnošljivo znojenje noću .... i apetit kakav stvarno nema šanse kontrolisati, pa sam odustao... Sada, nakon ovog lošeg iskustva sa Prozakom... razmišljam o Zoloftu ponovo (ozbiljno dobar stručnjak mi je rekla - prosto joj je izletelo da ona u dugogodišnjoj praksi ne zna za bolji lek i to za dugoročnu upotrebu). Kao i u drugim mojim postovima i ovde ću napisati da je sve to individualno i kao što mi je neko sugerisao - da ima još tu mnogo faktora koji utiču na dejstvo leka, osim samog ispijanja leka... ne znam... jedino ta letargija...
  3. "Ozloglašena" Ništa Toponica.... najveća psihijatrijska bolnica u južnoj Srbiji. Kad su počele da mi se javljaju psihičke smetnje, moj najveći strah je bio da me ne smeste tamo. Jednom sam u nekoj ordinaciji pričao sa ženom koja se tamo lečila; reče da joj je bilo ok tamo.
  4. Ja sam se godinama trudio da odem na KBT, nikada nisam uspeo da pronađem psihoterapeuta, niti bih imao para da platim. Pre par godina sam se lečio kod psihijatra koja je i KBG psihoterapeut, ali sam ja išao na klasične psihijatrijske preglede... u privatnoj klinici gde je radila je bila druga cena za psihoterapijske tretmane (mnogo viša)... Mislim da prava psihoterapija može da pomogne (kod nekih stanja posebno) - ali ko to može da priušti ... sa druge strane u nekom postu koji sam citirao u jednoj od tema - napisa iskusni psihijatar da oslanjanje samo na psihoterapiju kao na svemoguću može da bude itekako štetno. Sve je to individualno... ali je problem što psihoterapija (u pravom smislu te reči - ne razgovor sa psihijatrom koji nema edukaciju niti licence) nije dostupna svakome. Pre par godina sam negde pročitao da je u Hr psihoterapija obuhvaćena zdravstvenim osiguranjem, ne znam kako je sada...
  5. Teško da ću uspeti da dođem do psihijatra ... u ovo nenormalno vreme korone... Posle godina i godina ... shvatam da sam od onih na koje antidepresivi ne deluju... Na ne tako malo mesta piše i dokazano je da AD deluju samo na 50% ljudi... I ako mi je ikada bilo bolje... ili sam mislio da mi je bolje to je ipak bio placebo... Nisam vodio dnevnik ali imam dobra sećanja na vreme kad sam šta pio ... ta neka "letargija" ili barem to nešto što ja tako zovem uvek je bilo prisutno kad bih pio neki AD, da ne spominjem druge sporedne efekte (trenutno od Prozaka - opstipacija gotovo nerešiva, znojenje koje kad krene teško da mogu da zaustavim, doduše ne kao do Remerona - jedna psihijatrica jako dobra, prof. dr štaviše reče mi nije od Remerona nikako, od Zolofta je... da bih ja ovde kroz privatnu prepisku sa jednim članom saznao da ga je Remeron isto tako znojio - naravno prekidao sam, pa se vraćao na isti da bih se uverio - jeste bilo od njega... Od Prozaka znojenje bude od fizičke aktivnosti - od vežbanja recimo - toliko da moram i sad kad je prohladno da uključim klimu ne bih li se ohladio i onda to ne prestaje... presvlačim se... pola sata treba organizmu da se smiri... Ne bi to bio toliki problem da ja generalno nisam hiperhidrozičan - utvrđeno pouzdano i u bolničkim uslovima... (neki se ljudi jednostavno preterano znoje - takav im je metabolizam... šta već). Ne znam što sam se sad ovako raspisao i hoće li nekome značiti - ono svi smo mi različiti i ovo je samo moje iskustvo sa ovim lekom - eto nekima je bio spas. i ja sam se toliko nadao da će mi mnogo pomoći.... odlagao sam da krenem da ga pijem jer kao još nije vreme da krenem da rapidno menjam svoj život... jer sam prvo iskustvo sa AD imao baš sa Prozakom - istina bio je to originalni (neka donacija tada.. posle bombardovanja, ali ko će sad tražiti pravi Prozak a ne ovaj Galenikin - ima ih koji tvrde da nijedan Galenikin lek ništa ne valja; pomenuta prof dr. mi je uvek recimo savetovala da tražim Fajzerof Zoloft pre nego neke druge varijanta ili Alkaloidov Leksolijum pre nego Hemofarmov Bromazepam... U nekom prethodnom postu pročitah da je Prozak odradio svoje i više nije imao dejstva... možda i kod mene... davno nekad.. to su sve moja neka nagađanja. Jedino ovo sad "skidanje"... ako sam uzimao mesec i po po 20 mg... valjda svaki drugi dan... ipak su to kapsule koje ne mogu da otvaram i delim... Tako sam nesrećan što mi nema leka...
  6. MIslim da ču odustati od Flunirina... Dovoljno sam mu vremena dao... Da povisim dozu nešto ne verujem da bi prodelovao... Čini mi se da polako gubim veru u AD generalno.... Kad se sad prisetim... ta letargija (verovatno od same depresije) je samo bila pojačavana antidepresivima.
  7. Još nema 4 nedelje kako pijem Flunirin ali nije mi dobro.... Letargija me obuzima, ne mogu ni da ustanem iz kreveta, jedva odradim trening koji sam bez AD sa lakoćom odradio. Kad se prisetim i nekih drugih AD-a, sećam se tog umora... možda je depra.... koja je bila zamaskirana... nemam pojma više... biću strpljiv... ono što bi AD trebalo barem da odradi.. to je da da energije... baš sam bzvz...
  8. Od kako je krenula ova korona tako piše... i ono.. napomene ako ti bude bilo loše ti dođi i ranije, ali uglavnom je to... za godinu dana... mislim da je i zbog prepisivanja lekova od strane lekara opšte prakse koji "traže novi izveštaj", ali opet... ipak je ovo "novi-stari"lek... no dobro... znam ja kako to ide sa antidepresivima... samo više nemam živaca... hteo bih da krene da deluje ranije a prozak bez 4 nedelje nema šanse...
  9. Tek para dana pijem, trebalo bi da povećavam postenepo na 40mg.... ali ja mislim da bi trebalo mnogo veću dozu da pijem zbog ocd-a. Dugo nisam pio ovaj AD... mnogo sam propatio sa venlaflaksinom... Čitajući ovaj forum sam zaključio da je sve individualno u smislu dejstva, sporednih efekata... Ne znam ni što pišem... možda iz nekog sebičnog razloga da se prisetim kako je nekad delovao ... mada ni to nisam radio... strašno mi je da se vraćam u prošlost pa makar i ovako virtuelno. Dr mi napisala u izveštaju kontrola za godinu dana?!
  10. Krenuo sa 20 mg... samo bih spavao... mislim da je i letargija tu... jedino što apetit ubija na mrtvo
  11. Još uvek ne smem da krenem da pijem Flunisan.... Plašim se one letargije od Venlaflaksina...
  12. Pre par dana odgledao na Dox kanalu dokumentarac.. mislim da je naslov bio "Uzrok smrti - nepoznat" - o masovnom prepisivanju antipsihotika. Baš me neka jeza obuzela... ja sam oduvek verovao u lekove, pa i psihijatrijske (čak i kada nisu baš delovali na mene)... ali ova emisija.. Relativno skoro mi je prilično olako prepisan Bipodis (kao efikasan je kod OCD-a) i nisam ga pio... U emisiji pominjani i antidepresivi ali nisu tako strašno ocrnjeni kao antipsihotici.. Već dva meseca ne uzimam nijedan AD... Konačno se video sa psihijatricom - prepisan mi je Flunisan, ali odlažem da krenem da ga uzimam (najviše zbog straha od letargije... Venlax mi je to stvarao)
  13. Primio obe doze Spunjika V. Oba puta visoka temperatura koja lomi tri dana.
  14. Problem mi je prejedanje. ČItao sam ovde da Flunisan baš ubija apetit? Ima li neko da je imao drugačije iskustvo? Mnogo mi je ovo bitno.
×
×
  • Create New...