Jump to content
Depresija Forum
Sign in to follow this  
kruška

Kako se nosite s emocijama?

Recommended Posts

Kad osjećate tugu, ljutnju, odbačenost, usamljenost, strah kako reagirate? Jedna od osnovnih vjeÅ¡tina za sreću je upravo ta da se znamo nositi na zdrav način sa svojim emocijama. Kod mene to najčeÅ¡će zavrÅ¡i utapanjem u hrani ili plakanjem, kako vama ide s ovim?

Share this post


Link to post

Žderem dok ne crknem kada su neke negativne emocije( uglavnom je tako) ali i kada su neÅ¡to pozitivnije obiÄam da neÅ¡to pojedem :)...ZnaÄi trpaj trpaj trpaj do iznemoglosti :D...bure bez dna

Share this post


Link to post

Žderem dok ne crknem kada su neke negativne emocije( uglavnom je tako) ali i kada su neÅ¡to pozitivnije obiÄam da neÅ¡to pojedem :)...ZnaÄi trpaj trpaj trpaj do iznemoglosti :D...bure bez dna

 

ovako je i kod mene :D :D :D

 

zagori mi sad doruÄak radi emocija haha

Share this post


Link to post

Ostaju unutar mene baÅ¡ ako je prejako me ugase ili pojaÄaju, bilo bi dobro da izbegavam situacije koje ih donose. Pre je sve bilo pomeÅ¡ano, tek od skoro ih malo bolje razumem i neke ne potiskujem. Kako imam malo drugaÄiju percepciju sveta tako je i sa njima, ili sam empatiÄan do krajnjih granica ili kao robot, razmena miÅ¡ljenja, konfilikt me previÅ¡e uzbude, takvih i drugih situacija se umem pisećati.

Share this post


Link to post

Takođe zadržavam emocije u sebi.

Nekada davno, vodio sam dnevnike i tu zapisivao emocije.

Prekinuo sam sa tom praksom, i sada na forumu ponešto napišem, ali nikad sve što osećam.

Nekako, ne umem da iznesem emocije do kraja.

Share this post


Link to post

Emocije su moj gospodar. Umeju da me izlude do kraja. Završim na psihijatriji kad su prejake. Ali danas se bolje nosim sa njima. Zapisujem ih.

Share this post


Link to post

Jako lose se nosim sa takvim emocijama, mozda zato sto ih je bilo i previse u zivotu.

Osecam se jako isfrutirano sto ih uopste osecam, osecam muku, jad i ocaj i cesto nemogucnost da ih izbacim

iako sam otvorena i pricam o tome (a cesto i gusim bliske ljude oko sebe.)

 

Jednostavno receno mislim da ne umem da se nosim UOPSTE sa takvim emocijama,

nemogucnost da ih se resim stvara mi osecaj bespomocnosti, frustracija, a onda i nervoze pa na dalje..

Placem, cesto sam nervozna, histericna..

Share this post


Link to post

idealna tema da ovo postujem

ne želim zvuÄati nadobudno ali ljudi moji dragi dok ne doÄ‘ete u shvatanje ovoga Å¡to halil piÅ¡e nećete biti u miru sa samim sobom i svojim osećanjima

 

evo ja sam bez ad trenutno ne pijem nijedan već dva meseca otprilike

nisam lažno zadovoljan dakle niti mi neÅ¡to veÅ¡taÄki otklanja loÅ¡a osećanja

 

volim sve što osećam svako je osećanje dar od Boga

 

Pa ti si se prosvetlio. Jako mi je drago zbog tebe. :)

Share this post


Link to post

nije to prosvetljenje omg

to zvuÄi nedostižno

mislim da svako može prihvatiti svoje emocije bez blokade

i naravno Äojstveno Å¡titeći druge od sebe

 

Whatever, pozitivno je proÄitati tako neÅ¡to od tebe,

Share this post


Link to post

Sa lošim emocijama ne mogu uopće da se nosim. Tada postajem tjeskobna i guše me. Problem je isto što ih i ja gušim i potiskujem u sebe. Nikako ne mogu da nađem neki ispušni ventil. I onda se osjećam još gore.

Share this post


Link to post

Ja kao da sam ih izgubio. Ravna linija. Iko savjet? :/

 

teško da savjet može pomoći kad ne osjećaš i depresija i lijekovi znaju izazvati to stanje

Share this post


Link to post

 

 

možeš li da pojasniš malo?

gde si ih izgubio?

Å¡alim se...

:D/>

jel ti ono piješ ssri možda?

hoće oni u poÄetku da malo otupe...

 

Hahaha. Kralju. :D Jeste, ssri. Brine me ovo stanje jer sam ja plakao za svaku sitnicu i smijao se uvijek. A duze vrijeme nista ne mogu da osjetim. Valjda cu ih opet naci. :D

Share this post


Link to post

ne znam da trpim emocije, da se tako izrazim, ne znam se nositi s njima ni na koji naÄin osim da jedem, želim promjeniti to, a ni jedna mi druga aktivnost ne pomaže kao hrana, kad mi je loÅ¡e oÄajno želim promijeniti te emocije tuge, nervoze, straha, dosade i mijenjam ih na loÅ¡ naÄin :unsure:

Share this post


Link to post

Ni ja ne umem da se nosim sa emocijama a cini mi se, ponekad, ni sa zivotom uopste..

Trudim se da promenim to, ne hranom, nego na ne-znam-ni-ja-koje nacine,

ali se posle nekog vremena se ispostavi da ipak ne umem, ne znam...

 

To me do ludila frustrira pa mi onda izaziva bes..

 

Posebno u slucajevima kad se kao trudim i onda dodje neko i svojom gluposcu ili bilo cim drugim - sve mi to syebe..

 

Ne znam jesam li dobro objasnila..:(

Share this post


Link to post

ni ja viÅ¡e ne znam da se nosim sa životom, sve me dotiće i ÄovjeÄe kako sam umorna od svega, od prostih stvari, od dana, od svake minute, evo ni sad ne znam kud bi sa sobom ni Å¡ta bi sa sobom, paroksetin definitivno gubi svoju Äar

Share this post


Link to post

Identicno i kod mene.

 

Ja kad ne znam sta bih sa sobom smislim bilo sta da radim - makar to bilo banalno, najbanalnije.

Jer i to mi je lakse nego da trpim taj osecaj koji zna da bude prozet osecajem besmisla.

Share this post


Link to post

i ja krenem nešto raditi ali ne istrajem, ne mogu, baš sam sam umorna od života, a i ne dešava mi se ništa loše sad

Share this post


Link to post

Godinama sam se tesko nosio sa emocijama.

 

Imam granicni poremecaj licnosti.

 

Cesto osecam gomilu emocija odjednom, da se stope u neki cudovisni vrtlog ocaja, straha, bespomocnosti i bezvrednosti.

 

Dugo nisam znao ni da prepoznam to sto osecam, da to imenujem.

 

Umesto toga, kada naleti plima emocija, ja samo trazim bekstvo.

 

Bekstvo u prokrastinaciju, u seks sa nepoznatim ljudima, egzibicionizam, u gledanje pornografije, u rasprave na internetu sa raznim nebitnim ljudima, pa i kojekakvim psihopatama itd.

Share this post


Link to post

Vec neko vreme, kada mi nalete jake emocije, praktikujem sledecu stvar koja naucno dokazano pomaze.

 

Naucno je dokazano da kada covek prepozna emociju koju oseca, i da joj ocenu od 1-10, gde je 10 najjace iskustvo te iste emocije koje su doziveli u zivotu - te emocije se lakse kontrolisu. Smanji imulsivnost, reakcija limbickog sistema, i aktivira kognitivni sistem. Tj. umesto da covek odmah reaguje npr. seksom sa nepoznatom osobom, ili tako sto ce sebi iseci ruke, on pokusava da racionalnije sagleda svoju situaciju.

 

Ovo je lista emocija koju sam preuzeo iz Deconstructive dynamic therapy, pored svake emocije koju osecam ocenim joj intenzitet, i ako stignem - napisem sta je tacno izazvalo.

 

95]
Daily Connections
© Robert Gregory 3.14

 

Interaction
: For each day of the week, briefly describe a specific interaction you had with another person that day. Choose the single interaction that caused you to have the strongest reaction, either positive or negative, regardless of the time of day. As time permits, elaborate on this interaction in your journal.

 

Specific emotions: Rate each of the emotions that you had during that interaction from 0 (emotion did not occur) to 4 (very strong emotional reaction). Also, list any other emotions (see back of sheet).

 

 

Date of first entry
:

 

 

 

 

 

Day

 

 

Interaction

 

7]Specific emotions

 

Shame 0-4

 

Relief 0-4

 

Fear 0-4

 

Anger 0-4

 

Other (list)

 

 

 

Mon

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tue

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wed

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fri

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sun

 

 

 

 

 

 

 

 

Emotions List

 

 

 

 

 

 

Accepted Affectionate Alive Amused Attractive Beautiful Blameless Brave

 

Calm Capable Caring Cheerful Cherished Comfortable Comforted Competent Concerned Confident Content Courageous Curious Delighted Desirable Eager Excited Flattered Forgiving Friendly Fulfilled Generous Glad

 

Good Grateful Great Happy

 

Honored Hopeful Humorous Interested Joyful Lovable Loving Loyal Passionate Peaceful Playful Pleased Powerful Proud Quiet Relaxed Relieved Respected Safe Satisfied Secure Self-reliant Sexy

 

Silly Special Strong Supportive Surprised Sympathetic Tender Trusted Trusting Understood Warm Welcomed

 

Abandoned Afraid Alone Angry Annoyed

 

Apprehensive Ashamed Betrayed Bitter Blamed Contempt Defeated Dependent Despairing Desperate Disappointed Disbelief Discouraged Disgust Distrust Embarrassed Empty Exasperated Evil

 

Fearful Foolish Frantic Frustrated Furious Guilty Hateful Helpless Hesitant Hopeless Horrified

 

Humiliated Hurt Impatient Inadequate Incompetent Indebted Indecisive Inferior Inhibited Insecure Intruded Irresponsible Irritated Jealous

 

Let down Lonely Mad

 

Misunderstood Needy

 

Rage Rejected Responsible Sad

 

Scared Sleazy Sorry Touchy Trapped Ugly

 

Unappreciated Uncertain Unfulfilled Unsafe Worried Worthless

 

 

Nadam se da ce nekome pomoci.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...