Jump to content
Depresija Forum

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Recommended Posts

Ne znam odakle sad ovo. Bio sam dobro, sve je bilo u redu i sad opet anksiozne misli. Proganja me misao da viÅ¡e nikada neće biti niÅ¡ta u redu, niÅ¡ta isto, u nekom sam grÄu stalno... Ne vjerujem tabletama, niti ih pijem jer imam osjećaj da ću zivjeti drogiran Äitav zivot, a i prijateljica koja ih je uzimala nekoliko mjeseci - sad se opet tako osjeća. A opet, ne znam Å¡ta da radim. Znate, imam jednu uzasnu fobiju koju mislim da nema nitko na ovom svijetu: Bojim se leći na leÄ‘a. JoÅ¡ od malena proÅ¡ao sam 2 operacije i mislim da mi je to od toga.. Sama pomisao od lezanja na leÄ‘ima stvara mi nevjerojatan nivo anksioznosti. A upravo to me 5.9 Äeka kada moram na manji rutinski zahvat. Nekoliko puita sam se pokuÅ¡ao suoÄiti sa fobijom. NiÅ¡ta. NiÅ¡ta i nikako. Povremeno mi se zna javiti misao Äak i kad ne lezim: Plafon je iznad tebe. Sad, imam dva osjećaja:

 

1. Mrznju što se zbog takve gluposti tako osjećam

2. Tugu jer iz toga ne vidim izlaza.

 

Sada mi je dragi moji uzasno teško i ne znam što bih sa sobom. Misli mi lete i prave me tuznim, a ja kontrole nemam

Share this post


Link to post

Koliko sam razumeo, samoinicijativno si ukinuo tablete ili...?

Share this post


Link to post

Ne, nikada ih nisam koristio

Kako stvari stoje, neophodna ti je odgovarajuca terapija. Odnosno, pomoc strucnjaka. I ja, dok nisam otisao kod prvog strucnjaka i poceo sa terapijom, imao sam jezive simptome. Ne plasi se odlaska kod doktora i budi svjestan da nasi problemi nisu ni po cemu razliciti od drugih zdravstvenih problema. Boze moj, ja imam F25, moj drug ima dijabetes, oba cemo biti na ljekovima do kraja zivota. Vazno je da se ti sredis, a strucnjacima prepusti da nadju nacin. Ja vjerujem svom doktoru, i zahvalan sam sto sam njegov pacijent, jer su me prije njega neki drugi doktori neuspjesno lijecili. Zelim ti da te probleme rijesis skoro i uspjesno.

Share this post


Link to post

×
×
  • Create New...