Jump to content
Depresija Forum
Sign in to follow this  
mina

razmisljam da prekinem ad

Recommended Posts

posto sam na cipralexu punih 7 mjeseci,koji mi po svim izgledima nije bas pomogao,sem sto mi je donekle ublazio paniku,mislim da vise ne mogu,razgovarala sam prije dva mj sa dr i rekao mi je da to mora tako postepeno ici,ja mu kazem za izgubljenost,mrtvilo,ravnodusnost,da mi se i dalje javljaju jaki napadi anxioznosti,on se smije i kaze,samo strpljivo,posto sam i pocela da se nadimam,i pri tom sam jako usporena,nekako odsutna,zanima me dal to depresija odradjuje i daljesvoje,ili je od ad,posto vidim da je vecini pomoglo da ih podignu,ne treba mi ni ovo mrtvilo,vec tri dana pijem po pola teblete,sta mislitemsmijem li nastaviti sa pola,jer racunam ici na odmor kod svoje dr u cg,kojoj cu moci sve objasniti,i8li je bolje se vratiti na jednu,misicime bole,a kondicija na nuli,jutra su mi teska,podne uglavnom ok,ako izuzmem stalnu tahikardiju,sta mislite,jel neko bio u mojoj situaciji :sadangel:

Share this post


Link to post

Ja bih ti preporucila da potrazis savet jos jednog doktora.

 

A na osnovu vlastitog iskustva, ostani na te pola tablete pa vidi kako ti deluje. Ako primetis da ti je losije uvek se mozes vratiti na celu tabletu. Po mom misljenju, 7 meseci je dug period a da ne primetis neko konkretno poboljsanje. Znaci, ili treba menjati AD ili menjati dozu.

Share this post


Link to post

hvala,tako me uvijek ohrabris,draga si bas :kiss:

Share this post


Link to post

Ocigledno ti nisu pogodili pravi AD, ali da sa takvim simptomima ides bez icega,,hm..nisam strucnjak ali mislim da nije pametno....najbolje trazi jos poneki strucni savjet......

bice bolje...

javljaj se

Sun

Share this post


Link to post

Idi jos jednom dr , mora ostojati AD koji ti odgovara , ali nemoj naglo prekidati ,pogotoco ne na svoju ruku

Share this post


Link to post

Nikada ne prekidaj terapiju na svoju ruku!!!!

Ako smatras da ti doktor ne izlazi u susret i ne pomaze ti se nositi sa nuspojavama onda mijenjaj doktora pod hitno.

Ja sam orestala sa lijekovima na svoju ruku i napravila trostruko sranje i sada sam na duploj dozi koja mi pomaze. Ali ne pijemo iste lijekove.

Mozda tim AD-ovima treba duze da ti prorade.

Ja nisam imala nus pojave kod Prozaca ali sam jedno godinu dana samo spavala i imala psjecaj da nisam ja ja. Ali to je bila smao na neki nacin pojacana depresija kao da se borila sa Prozacom i eto sada mi je relativno normalano, ponekad me opet ulovi nesto slicno.

Odi doktoru pod hitno, postoji mogucnost da se nakon odredenog vremena sve nuspojave smanje i trebas pricetkati to vrijeme, ali to ti doktor mora naglasiti.

 

Mislim da 7 mjeseci i nije previse za pocetak djelovanja lijeka (to samo ja mislim, nije provjereno).

Cuvaj se.

Share this post


Link to post

Da, i meni je Cipralex poceo djelovati nakon mjesec dana. Mozda cak i koji dan ranije....Nevjerovatno brzo...

I ja sam ti Mincci moja vec savjetovala na pp-jeve da nadjes drugog ljekara, jer taj tvoj kao da nije cuo ni za sta sem za Cipralex...Hajde lutko, trazi jos jedno misljenje, a do tad ostani na pola tablete. Ako bude frka, uvijek se moze svratiti na cijelu, uostalom, te tablete ti puno i ne pomazu, ti se ionako vecinu vremena boris sama...Ljubim te :kiss:

Share this post


Link to post

mina nemoj nikako sama, nije to c vitamin. ne razumem, zar tu nema drugih lekara?

Share this post


Link to post

Nizasto i nikad nemoj na svoju ruku i po svojoj odluci smanjiti ili prestati uzimati AD!

I ja sam trosio Cipralex i osjecao se bolje nakon mjesec dana ali ne dobro. Sve simptome koje si nabrojala imao sam i ja jos mjesecima, nije bas proslo kao rukom odneseno. Sa lijecenjem depre treba biti vraski uporan i discipliniran inace ce puuuuuno duze trajati.

I mene je moja psihicka tjesila i sve mi to objasnjavala bezbroj puta a ja sam se svaki novi dan budio sa zeljom da budem dobro raspolozen i osjecam se zdravo... al dugo je trajalo.

Znam da smo nestrpljivi, znam je takvo stanje tesko trpiti i cekati cudo.

Ja sam prestao trositi prerano pa mi se stanje pogorsalo a to nisam smio.

Reagiraj burno kod doktora i naredi mu nek ucini nesto. Il nek mjenja AD ili dozu. Ja nisam doktor a i ne znam kako se ti zaista osjecas pa i nisam bas siguran ali mislim da nesto treba mjenjati.

Simptomi koje si nabrojala nisu od Cipralexa, to je depra.

Jesi provjerila masnoce u krvi i hormone? Obavezno provjeri jer meni je bilo puno bolje kad sam te masnoce smanjio i popravio hormone. Sve sto si opisala moze biti i od toga.

Kad sve to provjeris javi nam kakvo je stanje.

 

Prosao sam isto pa te potpuno razumijem i volio bi da mogu pomoci.

Share this post


Link to post

@ Ma?ak tebi sve u hormonima,bolje prvo i? kod vampira a onda na pretrage

 

A zasto se ljudi toga otipaju? Zasto se boje vadit nalaze? Zasto pagotovo muski se boje provjerit da nebi slucajno ustanovili da im nesto sa hormonima ne stima? Zbog glupih predrasuda i neznanja.

Da, ja tepem stalno o hormonima zato sto znam da su u bliskoj vezi sa deprom i svim slicnim stanjima.

Ja stalno o hormonima zato sto je meni puuuno bolje odkad sam ih pobijedio. Isto je i sa masnocama.

Pitajte doktore za misljenje pa cete viditi da su simptomi jako slicni. A kad se to udruzi mozes ti lijecit depru 100 godina antidepresivima i terapijama. Moram reci da je ovako puno lakse i brze.

Share this post


Link to post

Mogu?e a ima i drugih poreme?aja koji nemaju veze sah ormonima osim serotoninoma i sli?no. Dobro nije krvna slika mjerilo ali i?i na pretrageovakokošto ti pri?aš malo me vu?e na hipohondriju. Treba imati barem neki osnov.Kod mene je depra minimalna. Nikad mi je nisu ni dijagnosticirali.

Share this post


Link to post

hvala dragi moj,sto se tice nalaze cak ih i previse kontrolisem i sve je u naj redu,osim povremene anemi je uzrokovane nedostatkom gvozdja,smanjenim holeterinom,smenjeni trigliciridi,i uz to ovdje rade odredjene hormone u sklopu krvne slike,a isla sam i u extra klimax labor koji se bavi tom problematikom sve je ok,jedino kad sam radila eeg glave ustanovljen je kao Beta blokator da je usporen ili uspavan,sto mi je moja dr u cg rekla da je od depresije,to bi bilo to,i primjetila sam da me je pms stvarno izrazen,i da tad imam naj probleme,opet je vezano za hormone,al tu se nista ne moze,i znam da pored depresije ima puno boljki sa potpuno istim simptomima,anemija prva,pa recimo,spondiloza,ili isijas,ili sta znam vec,znaci od svega pomalo i to je taj krug,licno mislim da ukoliko sebe natjeramo,nekom rekreacijom,relaksacijom,sto vise voca i povrca,i vise vani,da se dovodi stanje pod priblizno boljim,ali ja uglavnom ipak radim sve suprotno,par dana sam u tom elementu,i opet prelom,a uz to,isto znam da je ljubav pokretac svega dobrog i loseg u nama,osim prema covjeku,mislim jos vise na Boga,kome ne umijem u potpunosti da se predam,tome tezim ...

Share this post


Link to post

Ribo ako nemas depru zasto si na dijelu foruma koji se odnosi na depru? I zasto dajes savjete ljudima o bolesti koju nemas?

Objasni:

Share this post


Link to post

nije problem,samo mislim ili da je pobijedila demona u sebi pa se sad sa istim poigrava gledajuci nas koji se jos borimo,ili ipak mora da je u sklopu nekog problema u kom se prepoznala na forumu,u svakom sl meni naravno ne smeta,bas mi je simpa,razbija misli o vestici i dijeli ih na njen nacin :clapping:

Share this post


Link to post

Ribo ako nemas depru zasto si na dijelu foruma koji se odnosi na depru? I zasto dajes savjete ljudima o bolesti koju nemas?

Objasni:

 

Šta moram birati di ?u pisati,ja rekoh da imam depru u maloj koli?ini.Osim toga zašto bi sve bilo u hormonima?Nitko tu nije doktor osim Drifa.Džis!

Share this post


Link to post
Guest Pospani

nije problem,samo mislim ili da je pobijedila demona u sebi pa se sad sa istim poigrava gledajuci nas koji se jos borimo,ili ipak mora da je u sklopu nekog problema u kom se prepoznala na forumu,u svakom sl meni naravno ne smeta,bas mi je simpa,razbija misli o vestici i dijeli ih na njen nacin :clapping:

 

Toliko kratko sam tu...a vec sam je skuzio...

Nasla se ona u velikom problemu...pati od sindroma BPD-a...

Samo sto je krivo skuzila kraticu pa misli da je to BPD kratica za...Big Pink Dick! :angry:

Krivi forum ribice...

Share this post


Link to post

Hormonima???????

?izs??????????'

Kako znas tko je doktor,a tko nije?

Share this post


Link to post

:kiss: ma daj micek,ne zezaj,vec mi odg na ovo sto sam napisala

Share this post


Link to post

Toliko kratko sam tu...a vec sam je skuzio...

Nasla se ona u velikom problemu...pati od sindroma BPD-a...

Samo sto je krivo skuzila kraticu pa misli da je to BPD kratica za...Big Pink Dick! :angry:

Krivi forum ribice...

Ne seri! Ovo ti najozbiljnije kažem.

Share this post


Link to post

mina, sori nisam skuzila na sta da ti odgovorim?

Plavusa sam u dusi :clapping:

Share this post


Link to post

IZVINI;mala sala,da se prekine krug,oko necega sto se samo zateze i ne vodi nicemu

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...