Jump to content
Depresija Forum

Recommended Posts

Zdravo svima. Voleo bih cuti, ako ima neko slicnih iskustava, kakvo je dejstvo i da li postoje nus-pojave u toku koriscenja Seroxata?

Da li je istina da moze izazvati krizna stanja, paralizu sna ili cak u nekim ekstremnim slucajevima i pojacane halucinacije? Isto tako sam citao da je moguce i da se javlja zelja za suicidom. Uglavnom, ne obazirem se toliko na glasine i neproverene cinjenice. Na internetu nisam mogao naci konkretnije stavke u vezi ovog leka.

Hvala u svakom slucaju.

Share this post


Link to post

Osim blage glavobolje u pocetku, nikakve nuspojave nisam imao. Pijem 40 mg dnevno. 

Naravno, treba postepeno povecavati. 

Share this post


Link to post

Kod mene je izazivao uzasne mucnine i proliv. Halucinacije ne. Ni paralize sna nisam imala, nekad kosmare samo. Ako si pre imao suicidalne misli moze povecati ali navodno vremenom prodje.

Share this post


Link to post

Nuspojave od uvodnenja možda povećan apetit. A kod ostavljanja ima svakakvih.

Share this post


Link to post
Just now, kicavac said:

Da li smanjenje od 1mg moze da se oseti?

I ne toliko, samo nemoj skroz da prestanes, malo po malo. Ja sam naglo prestala i uzasne vrtoglavice i glavobolja ceo dan doslovno, hodam hodam a samo sto ne padnem, osecala sam se do dzanki bez heroina, ono je uzas zivi bio.

Share this post


Link to post

Prestajao sam vec naglo za po 5 mg ili 10 i bilo mi je skroz loše. Sad sam na 19 mg više od 1 mesec. Planiram da smanjim još za 1 uskoro. Ne znam dal to moze da skodi.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...