Jump to content
Depresija Forum
Sign in to follow this  
Erik

Pucanje usta od lekova.

Recommended Posts

Da li se nekom desava ovo?

Share this post


Link to post

Verujem da i niske temperature mogu biti uzrok...

Share this post


Link to post

Maybe You R Right, I bealive so...

Share this post


Link to post

Ako mislis na pucanje koze na usnama, to je verovatnije od zime i vetra, jer je napolju niska temperatura.

Lekovi tesko izazivaju pucanje koze. Mogu neki lekovi da izazovu susenje koze a onda i efekat tog ljustenja ili "pucanja" (predpostavljam, bez krvi)... ali to su retki ekefti. Ako ih primetis, treba da pijes puno vode i da mazes povremeno kozu lica i usana i ruku nekom kremom, bio kojom, obiv´cnom kremom za ebe ili Niveom, ne trreb da dajes pare na neke specijalne kreme.

Share this post


Link to post

Pantenol krem ili mast, Galenika,oko 230 din (i sluzi za bas takve stvari) 

Share this post


Link to post

Da izvinete ali kao zvale, ruzno, u uglovima usta, sad sam mazao neku antibiotsku mast flogocid pa mi je malo proslo, ja mislim da mi je to od ovog novog antipsihotika. 

Share this post


Link to post
10 minutes ago, Dreamcatcher said:

Gde je Stojke? On ima iskustva sa kozmetikom za usne

To vec nisam znao.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...