Jump to content
Depresija Forum
alive

Aripiprazol (ABILIFY, ABIZOL, ARIPIPREX, ZOLPRIX, BIPODIS, TREFERO)

Recommended Posts

Pozdrav! Dugo sam razmisljala da li da ovo pitam jer me sramota. Pila sam devet meseci Bipodis 5mg zbog granicnog (koji mislim da nemam, al ajde) i pre mesec dana sam u dogovoru s dr prestala da ga pijem. Problem je taj sto nemam libido (suvoca i nekako neosetljivost, sramota me o cemu pisem). Citala sam da treba da prodje dve nedelje da lek izadje iz organizma, a proslo je vec mesec dana pa me brine da to ne ostane za stalno. Mozda imam povisen prolaktin jer mi ni menstruacija nije bas redovna. Da li je neko imao slicno iskustvo? Da li tu mogu da pomognu neki suplementi? Hvala unapred. 

Share this post


Link to post

Jel' piješ nešto umesto Bipodisa? 

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Ako nemaš psihičke tegobe, najbolje da se posavetuješ sa ginekologom da vidiš ako treba da proveriš hormone, nema za šta da te bude sramota, sasvim je moguće da je bio povišen prolaktin. 

Edited by Koba

Share this post


Link to post
4 hours ago, tuzna98 said:

Pozdrav! Dugo sam razmisljala da li da ovo pitam jer me sramota. Pila sam devet meseci Bipodis 5mg zbog granicnog (koji mislim da nemam, al ajde) i pre mesec dana sam u dogovoru s dr prestala da ga pijem. Problem je taj sto nemam libido (suvoca i nekako neosetljivost, sramota me o cemu pisem). Citala sam da treba da prodje dve nedelje da lek izadje iz organizma, a proslo je vec mesec dana pa me brine da to ne ostane za stalno. Mozda imam povisen prolaktin jer mi ni menstruacija nije bas redovna. Da li je neko imao slicno iskustvo? Da li tu mogu da pomognu neki suplementi? Hvala unapred. 

mislim da se olako prepisuju lijekovi, pogotovo ako se radi o jednom poremecaju licnosti (granicni) koji je pri tome eventualan, ali dobro, da ne ulazim u to - svakako odi ginekologu, nemas se cega plasiti ni sramiti - osim toga hormonska neravnoteza isto puno utice na mentalno zdravlje

 

libido bude cesto smanjen - ili skroz ugusen, uslijed ad i ap - obicno se povrati brzo pri prestanku uzimanja terapije

sto se suhoce tice, nista se ne brini - sve se to da srediti, kako ce biti za stalno? pogotovo ako je 98 godina rodjenja... imas jos puno godina do vecih susenja :glasses:

 

po mom misljenju: ginekoloski pregled + hormone svakako pregledati + biti oprezan s lijekovima, ako osjecas da ti lijek ne godi, onda je dobro zatraziti barem jos jedno - dva strucna misljenja, a ne ono "ajde" (cesto imamo tu neku intuiciju prema necemu sto nam ne pase i licno smatram da je treba poslusati)

ovo naravno ne vazi za ljude koji su se vec navukli na neki lijek (jer tada iz njih progovara zavisnost, a ne zdravi instinkt) ili za psihoticne epizode i eufuricne faze bipolarnog, kad ljudi ne zele lijekove iz drugih razloga koji nisu realni i vrlo brzo padaju u vodu (joj sto sam sretan, sta ce mi lijekovi, bas mi je fino tako leprsati okolo itd - a poslije dodje "bum")

Share this post


Link to post

5 mg ujutru mi je napravilo čudo!
Toliko sam pozitivniji, nasmejaniji da je to neverovatno!!!

Share this post


Link to post

Pijem bipodis, stabilizuje me, sprecava nervne slomove i napade panike, ali zato izaziva tesko emocionalno tupilo. Mislim da na libido ne utice, ali libido mi je ubijen zbog venlafaxina.

Share this post


Link to post

ja sam pio 10 pa 15 pa 10 pa 5+5

tek ovo 5+5 me nije toliko blokiralo ali opet nisam bio funkcionalan

po meni jedina mu je prednost što nema baš oooliko nuspojava

 

čitao sam kako je 5mg dobro za depru kao dodatak antidepresivu

Share this post


Link to post

ne pijem ad već dugo a venlafaksin sam pio u dozama od 300mg ali pre više godina

ako se dobro sećam emocije su se vratile nakon nekog vremena

tj ako ad i jeste problem on je privremen

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...